منابع زبانهای آلمانی انگلیسی اسپانیولی فرانسه

ترجمه و آموزش آلمانی انگلیسی اسپانیولی فرانسه و عربی 09393334252

خانه | پروفایل مدیر | ایمیل | آرشیو | عناوین مطالب | طراح قالب

کد کالا : 2284


 

 

English Way


مشخصات محصول

نام محصول: English Way

کد محصول: 2284

زبان: انگلیسی

لهجه: امریکن
سطح: مقدماتی، متوسط و پیشرفته

نوع فایل: ویدویی

دسته: فیلم های زبان انگلیسی، مکالمه

تعداد: یک DVD
توضیحات: این مجموعه مختص پخش در کامپیوتر است.

قیمت: 7,500 تومان

 


مجموعه ویدویی English Way یک دوره کامل آموزش مکالمه زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته است که در 24 DVD ساخته شده است. این مجموعه که توسط شرکت سازنده مجموعه English Today ساخته شده است، شباهت بسیاری به این مجموعه داشته و تمرکز اصلی آن بر روی مکالمات روزمره زبان انگلیسی است. هر درس از دو بخش 1- مکالمه های کوتاه و 2- آموزش گرامر زبان انگلیسی توسط یک استاد انگلیسی زبان تشکلیل شده است که به موضوع خاصی اختصاص داده می شود. مشاهده این مجموعه سبب Fluency بیشتر و اعتماد به نفس بهتر در مکالمات زبان انگلیسی خواهد شد. هر قسمت از مجموعه English way در حدود 30 دقیقه است که دارای زیرنویس انگلیسی نیز می باشند. همچنین علاوه بر فایلهای ویدویی، فایل های صوتی MP3 نیز به صورت درس به درس ارائه شده است که می توانید با مرور آنها تسلط بیشتری بر آموخته های خود داشته باشد. از دیگر ویژگی های این سری آموزشی این است که هر درس دارای یک فایل PDF است که در آن متن تمامی مکالمات، نکات گرامری، تمرین های متنوع به همراه پاسخ آن را خواهید یافت. لهجه مکالمات این مجموعه American است.


English Way is a complete series of DVDs from Beginner to Advanced Level. Each lesson is composed of a sitcom and a grammar section with a native teacher. This course is designed to develop oral communication skills and build learner confidence.

+ نوشته شده در 26 / 4 / 1392ساعت 11:25 توسط M.A |

 

کد کالا : 2033


 

New Headway Video - Oxford Univesity Press


مشخصات محصول

نام محصول: New Headway Video

کد محصول: 2033

زبان: انگلیسی

لهجه: بریتیش
سطح: متوسط

نوع فایل: ویدویی، PDF

دسته: فیلم آموزش زبان انگلیسی

تعداد: یک DVD
توضیحات: -

قیمت: 7,500 تومان

 


 یکی ازروش های مرجع در زمینه فراگیری زبان انگلیسی در تمام دنیا متد HeadWay می باشد که تحت لیسانس Oxford عرضه شده . این  نوع روش فراگیری زبان انگلیسی محبوبیت فراوانی درمیان دانش آموزان و معلمان دارد . این مجموعه شامل ویدئو و کتاب آموزش زبان می باشد، این سری ویدئو آموزشی که به تازگی عرضه شده، در چهار سطح Beginner ، Elementary ، Pre-Intermediate و Intermediate تنظیم گردیده است. هر یک از چهار سطح New Oxford Video شامل 6 درس با موضوعات مختلف می باشد که به شیوه ای سریال گونه و سرگرم کننده مخاطب را جذب می کند. همچنین هر سطح شامل یک کتاب PDF با عنوان Student Book می باشد که شامل تمرینات مرتبط به صورت درس به درس می باشد همچنین تمامی دروس در این کتاب  Transcript شده است. هر یک از دروس شامل زیرنویس انگلیسی نیز می باشد که به صورت جداگانه در کنار فایل ها قرار گرفته است که شما خواهید توانست آن را فعال یا غیر فعال کنید. لازم به ذکر است برای رفاه حال زبان آموزان این مجموعه با کیفیت مناسب و با حجم حدود 600 مگابایت بر روی سایت قرار گرفته است که در سایت های دیگر با حجمی حدود 2 گیگابایت برای دانلود عرضه شده است.

لهجه مجموعه : بریتیش (British)

+ نوشته شده در 25 / 4 / 1392ساعت 18:30 توسط M.A |

 

کد کالا: 2089


 

 

English for you


مشخصات محصول

نام محصول: English For You

کد محصول: 2089

زبان: انگلیسی

لهجه: امریکن
سطح: مقدماتی، متوسط

نوع فایل: ویدویی

دسته: فیلم های آموزش زبان انگلیسی

تعداد: پنج DVD
توضیحات: -

قیمت: 16,500 تومان

 


مجموعه آموزش زبان انگلیسی English for You به عنوان یکی از برترین و کامل ترین مجموعه های آموزش مکالمه زبان انگلیسی شناخته شده است. اگر شما هم به دنبال راهی آسان می گردید تا زبان انگلیسی را فرا گیرید و بتوانید به صورت حرفه مکالمه کنید این مجموعه ارزشمند در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی به شما کمک خواهد نمود.
شما می توانید به وسیله این پکیج در خانه برای خود در حدود 80 جلسه آموزش زبان انگلیسی برگزار کنید. استاد شما در این کلاس ها کاملا حساب شده و حرفه ای بوده و شما را از مبتدی ترین ها تا حرفه ای ترین مباحث آموزش می دهد. در عمل این مجموعه کمک می کند تا به صورت حرفه ای مکالمه انگلیسی را انجام دهید به طوری که پس از گذراندن این دوره تفاوت محسوس در مکالمه خود را احساس می کنید.
نام این مجموعه عالی آموزش مکالمه زبان انگلیسی،  English For You یا EFU می باشد که نام معروف و محبوبی در زمینه آموزش مکالمه زبان انگلیسی است.
English for you توسط سه استاد برترآموزش داده می شود که هریک از اساتید یک سطخ خاص را تدریس می کند.

+ نوشته شده در 25 / 4 / 1392ساعت 18:5 توسط M.A |
درباره من
ترجمه کتاب،مقالات لطفا سفارشات خود را به ایمیل t.hz4u@yahoo.com بفرستید.
دسته بندی موضوعی
لینکدونی
آرشیو
نویسندگان
دوستان
طراحی های جدید
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انستیتو ترجمه هستی و آدرس z4u.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار و امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 173489
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1